Kreagrafen

Lektör • Skrivarcoach • Psykosyntesterapeut • Författare • Konstnär

Tack, Prettoklubben!

Så glad jag är att jag snubblade över den här sajten: Prettoklubben – 600 filmer du måste se innan du dör! Nu kan jag ju slappna av, bara beta av listan från början till slut, eller kanske från slutet till början. Jag undrar hur många av dem jag redan har sett. Har inte vågat titta efter.

2 comments on “Tack, Prettoklubben!

  1. elisabetnorin
    11 april 2009

    Hello i påsken… länken i din text vill inte vara med…
    Hälsningar från Blåkulla

  2. kreagrafen
    11 april 2009

    Tack tack, Elisabet! Nu är länken fixad. Jag var lite för ivrig över tangentbordet.

    Trevlig flygtur!

    /AC

Kommentera

Information

This entry was posted on 07 april 2009 by in Film and tagged , , , .
