Kreagrafen

Lektör • Skrivarcoach • Psykosyntesterapeut • Författare • Konstnär

Memory Lane – ett tidsfördriv

Var och varannan dag passerar jag en fantastisk allé och jag kan inte låta bli att ta fram kameran. Det är fascinerande hur allén ändrar skepnad från dag till dag, vår, sommar, höst och vinter. För mig är den en symbol för livet, för processen framåt. Och visst har jag känt en magisk närvaro under trädkronorna.

Nu finns en ask med allébilder i visitkortsstorlek. I varje ask finns 2 x 24 motiv. Varför inte spela memory med korten?

Asken kostar 270 kronor + frakt. Är du intresserad, kontakta mig på contactac[snabel-a]kreagrafen.se.

Här är ett smakprov på bilderna.

Se hela klippet här >>

: : :

Är du intresserad av mina börjor i en ask? Läs mer här >>

One comment on “Memory Lane – ett tidsfördriv

  1. Elisabeth
    06 november 2012

    Förtjusande!

Kommentera

Information

This entry was posted on 11 november 2011 by in inspiration, Underhållande and tagged , , .
